Jaha då är det den 21/12

Denna tid nästa år vill jag ha ett barn som vi kan få pyssla om och få fira jul med!!
Det är många jular jag har önskat mig det, men än har det inte slagit in!
Och det gör ganska ont!!

Jag & jag!
Mycket egoistiska tankar men va faan, jag vill inte leva från mens till mens! Hur roligt är det?
Utan Tomas hade jag brutit ihop, vilket jag oxå gjort tidigare men nu vill vi få ett bra 2012 ett riktigt riktigt bra år!

För övrigt är jag ledig imorgon!
Sen jobbar jag fredag, julafton & juldagen och när jag jobbat klart på juldagen så åker vi till Ludvika o sen så blir det nyår hos svärföräldrarna!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

tycker inte att du är egoistisk...jag vet ju bara hur jobbigt det var innan Maya blev till och vi hade försökt 14 månader, så jag kan tänka mig hur svårt det måste vara att kämpa så länge. Men snart är det er tur , det måste det vara! kram och god jul till dig och Tomas

2011-12-22 @ 07:38:24
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0