Julklappar!

Japp då har man hunnit slagit in två till plus en födelsedagspresent till min syster!
Sen har jag beställt en som kommer med posten vilken dag som helst, eller ja typ tisdag.
Sen har vi pappa, Adam och Lill kvar att handla till.
Vi vet vad vi vill köpa till pappa, Adam är skitsvårt för han har allt och Lill är bara en nyfödd så det är inte heller så svårt, det är roligast att handla till dom små.
För dom tycker allt är roligt.. ha haa
Har även hunnit ringa posten så jag kan få hem mitt nya körkort, kände inte för att åka till strömsund  för att hämta det.! Men hon som svarade var jättesnäl och skulle skicka det med postbilen istället!
Men tanke på böterna man får när man har fel namn på körkortet så ville jag inte vänta längre!!
Men idag kommer det!!
Plus att idag kommer min man hem!
Efter nästan en vecka borta och det ska bli så skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0