Julveckan!!

Denna jul jobbar jag oxå!
Hela helgen eller ja jag jobbar tills på söndag o sen ska vi åka till Ludvika!
Tomas ska oxå jobba lite denna vecka men när jag slutar jobba på julafton så ska vi ha julaftonsmys med lite mat & massa mys! Jag jobbar i 10 timmar så det blir fin storhelg!! :)

Känns lite konstigt att åka till Ludvika, hände massa skit där i helgen!
En väldigt snäll människa finns inte mer för att några bestämde sig för att gå på stan för att slås!!??
Varför vill man slå nån så svårt att han senare avlider av skadorna!!??

Men vi ska göra det bästa av det hela! På annandagen blir det släktmys hos mamma & pappa sen så fyller ju min lillskit till lillasyster 15 hela år! Vart tag tiden vägen egentligen?

Sen såg jag på en gamla klasskompis blogg att hon förlorat sin dotter!
O jag förstår inte varför den lilla flickan inte kunde få stanna kvar lite längre!
All värme & omtanke till henne och hennes son och resten av familjen!!


Gjorde även en tavla av massa lappar o nån teckning som vi fick av Matilda,Lovisa och Albin sist vi va i Ludvika


Nu ska jag inte göra nått mer idag, ligga i soffan tills jag ska gå o sova!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0