Strömavbrott och snöstorm

Jaha idag på min ända lediga dag denna vecka så är det storm och strömavbrott!! Har tänt massa ljus och sitter under filten i soffan!!

Har tydligen haft strömavbrott av och till då kaminen har stannat och nu har vi varit utan i 50 minuter igen!!
Jag han precis sota ur kaminen och skulle starta den så går strömmen igen. ( vi har en pellets kamin)

Så idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, tänkte tvätta o städa o så men det går ju inte nu!
Får ligga här under filten och hoppas att strömmen kommer tillbaka snart igen!

Det är ca 4 minus ute o blåser myyyyycket!
Bella ville helst inte gå ut o inte jag heller gör den delen. Undra om det är fler än vi i kycklingvattnet dom har strömavbrott!?!

Nää mysa i soffan utan musik och utan tv och utan sällskap då min man jobbar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0