Längesen nu!!

Det var ett bra tag sen jag skrev ser jag!!

Vad har hänt sen sist då!?

-Min underbara man fyllde år den 30/1 och det friades med blommor, paket och tårta!

- Har haft stora problem med min rygg läkarbesök hit och läkarbesök dit.
- Vi firade 10 år tillsammans 12/2 och hade en underbar helg här hemma bara vi.

- Skulle på röntgen den 14/2 för att kolla om det var nått som var trasig!
Vi fick även ta våran Bellabus till veterinären denna dag, först i Strämsund och därifrån fick vi åka till Östersunds djursjukhus. Hon fick dropp och medicin, dom röntgade henne och hittade en stor tumör där mjälten ska sitta. Våran underbara underbara hund fick somna in på djursjukhuset och deg är nog det absolut värsta jag varit med om!! Fy vilken hemsk alla <3 ans dag!!!

- 15/2 min 26 års dag! Ingen riktigt bra födelsedag med tanke på dagen innan, tog mig iväg på födelsedagsfika på Gäddede och sen for vi hem för att jag sen skulle följa med Tomas och jobba! Så resterande av min födelsedag spenderades på vägen ner till Trondheim!

-Vi hämtade hem våran valp Lunabus

Helgen som nyss varit har min underbara familj varit hit, pappa och Mattias har hjälpt Tomas att skotta av alla ton med snö från taken! Guld värt!
Vi har grillat, myst, solat, varit ute fikat och åkt skoter o mycket mer!

O sist men inte minst igår fick jag svar på röntgen och det var inget som var trasigt i ryggen utan jag har väll helt enkelt fått mig en jävla smäll! Så jag ska börja jobba till veckan! Ska bli skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0