Imorgon!!

Japp imorgon ska jag börja jobba igen efter ett antal veckor hemma med ond rygg!
Är både nervös och glad över att börja igen, vet inte vad jag vill med mitt liv och börjar känna att detta är kanske inget för mig!
Skulle vilja göra nått annat oxå men det finns inte så mycket att välja på här uppe!
Men jag är glad att jag har ett jobb och jag är faktiskt duktig på vad jag gör!!!
Skulle bara uppskatta att bli uppskattad för allt jag gör, det där extra jag gör för mina arbetskamrater varje dag!

Nu är jag hemma själv, Tomas tog med sig Luna och for o jobbade, hoppas ho är snäll med honom i lastbilen!
Blev väldigt tyst och tråkigt här hemma när dom for!

Saknar dom redan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0